مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

امیر المومنین علی ( ع)

 

کوفه امشب چه ملال انگیز است

چه غم انگیز تر از پاییز است

کوفه گردیده سیه پوش امشب

با غم ودرد هم آغوش است

کوفه امشب چقدر تاریک است

گوئیا مرگ علی (ع) نزدیک است

رسد از دور به صد جوش و خروش

ناله طفل یتیمی بر گوش

گوید ای مادر غم پرور من

بنشین ساعتی اندر بر من

مادرا از چه نیاید پدرم

که کشد دست نوازش به سرم

آنکه می داد به گفتارم گوش

آنکه می برد مرا بر سر دوش

گوئیا دیده خطائی از من

که چنین کرده جدائی از من

دوست دارم که بیاید به برم

بنهد تاج محبت به سرم

ناگه از هاتف غیبش در گوش

گفت او را به دو صد جوش و خروش

آه دیگر زدل ریش مکش

انتظار پدر خویش مکش

بر سر سجده علی (ع) را کشتند

حجت لم یزلی را کشتند  

یا علی

بچه هام بیاین کنارم  وقت رفتنم رسیده

زهر تیغ ابن ملجم    امون منو بریده

صدای مادرتون رو   می شنوم این دم آخر

هی میگه با حال خسته   بیا پیش زهرا زودتر

خیلی سخته برا بابا   بره از پیش شماها

نمی دونم با چه رویی   روبرو بشم با زهرا

من هنوز شرمنده ام از   پلکای به خون نشسته

من خجالت می کشم از   دست و بازوی شکسته

دست باباتون رو امشب   دستای عجل گرفته

زهرا رو دارم می بینم   محسنو بغل گرفته

میاد استقبالم اما   دست روی پهلو گرفته

نمی دونم چرا باز هم   زهرا از من رو گرفته

می کشه دست روی فرقم   با همون شکسته بازو

شبیه سرم هنوزم   خون میاد از زخم پهلو

حسن ای آروم جونم بابا   بعد مرگم جون بابا

سر بزن به مستمندان   جون تو جون یتیمان

یا ابالفضل ای عزیزم   پسرم ای بچه شیرم

دستتو بذار تو دستم   میخوام از تو قول بگیرم

قول بده همیشه باشی   با وفا به عهد و دِینم

من بزرگت کردم عباس   تا بشی یار حسینم

دستای حسینو امشب   توی دست تو میذارم

کربلا میون غم ها   به تو اونو می سپارم

عشق

 عشق چیست:  

 به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید

 به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید

 به باد گفتم عشق چیست؟ وزید

 به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید

 به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد

 به انسان گفتم عشق چیست؟

 اشک از دیدگانش جاری شد و گفت: دیوانگیست

کودک........

الو ... الو... سلام

کسی اونجا نیست ؟؟؟؟؟

مگه اونجا خونه ی خدا نیست؟

پس چرا کسی جواب نمیده؟

یهو یه صدای مهربون! ..مثل اینکه صدای یه فرشتس .بله با کی کار داری کوچولو؟

خدا هست؟ باهاش قرار داشتم.. قول داده امشب جوابمو بده.

بگو من میشنوم .کودک متعجب پرسید: مگه تو خدایی ؟من با خدا کار دارم ...

هر چی میخوای به من بگو قول میدم به خدا بگم .

صدای بغض آلودش آهسته گفت یعنی خدام منو دوست نداره؟؟؟؟

فرشته ساکت بود .بعد از مکثی نه چندان طولانی:نه خدا خیلی دوستت داره.مگه کسی میتونه تو رو دوست نداشته باشه؟

بلور اشکی که در چشمانش حلقه زده بود با فشار بغض شکست وبر روی گونه اش غلطید وباهمان بغض گفت :اصلا اگه نگی خدا

باهام حرف بزنه گریه میکنما...

بعد از چند لحظه هیاهوی سکوت ؛

بگو زیبا بگو .هر آنچه را که بر دل کوچکت سنگینی میکند بگو..دیگر بغض امانش را بریده بود بلند بلند گریه کرد وگفت:خدا جون خدای مهربون،خدای قشنگم میخواستم بهت بگم تو رو خدا نذار بزرگ شم تو رو خدا...چرا ؟این مخالف تقدیره .چرا دوست نداری بزرگ بشی؟آخه خدا من خیلی تو رو دوست دارم قد مامانم ،ده تا دوستت دارم .اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم؟

نکنه یادم بره که یه روزی بهت زنگ زدم ؟نکنه یادم بره هر شب باهات قرار داشتم؟مثل بقیه که بزرگ شدن و حرف منو نمی فهمن.

مثل بقیه که بزرگن و فکر میکنن من الکی میگم با تو دوستم .مگه ما باهم دوست نیستیم؟پس چرا کسی حرفمو باور نمیکنه ؟خدا چرا بزرگا حرفاشون سخت سخته؟مگه اینطوری نمی شه باهات حرف زد...

خدا پس از تمام شدن گریه های کودک:آدم ،محبوب ترین مخلوق من.. چه زود خاطراتش رو به ازای بزرگ شدن فراموش میکنه...کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب من رو از خودم طلب میکردند تا تمام دنیا در دستشان جا میگرفت.

کاش همه مثل تو مرا برای خودم ونه برای خودخواهی شان میخواستند .دنیا برای تو کوچک است ...

بیا تا برای همیشه کوچک بمانی وهرگز بزرگ نشوی...

کودک کنار گوشی تلفن،درحالی که لبخندبرلب داشت در آغوش خدا به خواب فرو رفت.....

عشـق

عشـق یعنـی هـمون سـلام اول

عـشق یعنـی مـایه قـوت قـلـب

عشق یعنی انفجار احساسات

عشق یعنی کم کردن فاصله ها

عشق یعنی کلید یک رابطه ای محکم

عشق یعنی در موفقیت هم شریک بودن

عشق یعنی کاری کنی که راحت پیدات کنه

عشق یعنی مثل اشرف زاده ها باهاش رفتار کنی

عشق یعنی کسی رو داشته باشی که ازت محافظت کنه

عشق یعنی وقتی باهاش قرار داری به خودت برسی

عشق یعنی یک عالمه حرف رو با یه اشاره گفتن

عشق یعنی هولش بدی تو یک مسیر درست

عشق یعنی یه بازی که تمومی نداره

عشق یعنی از هیکلش تعریف کنی

عشق یعنی من وتو ما میشویم

عشق یعنی حرفشو باور کنی

عشـق یـعنی جادوش کنی 

بررسی تخصصی نوکیا" N96 "

بررسی تخصصی نوکیا n96   www.u3f.ir





یکی از مدل های جدید سری N نوکیا مدل N96 می باشد. این مدل که شباهت هایی بهN81 می باشد به حالت کشویی بوده و همانند N95 دارای حالت کشویی در ۲ حالت می باشد که یک حالت برای کار با صفحه کلید و دیگری مخصوص واکمن گوشی می باشد.

N96 دارای 125 گرم وزن می باشد و به ابعاد 103*55*18 میلیمتر می باشد .
N96 دارای یک صفحه نمایش 2.8 اینچی از نوع TFT بوده که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و نیز دارای رزولوشن 320*240 پیکسل است . در بخش حافظه باید گفت که این مدل دارای 16 گیگابایت حافظه به صورت داخلی است که این مقدار برای یک گوشی بسیار زیاد می باشد و نقطه ی قوت این گوشی می باشد .


در بخش دوربین این مدل دارای 2 دوربین می باشد که دوربین این مدل جهت مکالمات تصویری بر روی گوشی تعبیه شده است و دوربین اول N96 یک دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد که به ابعاد 25921944* پیکسل عکس برداری می کند و نیز دارای 20 برابر زوم و فوکوس اتوماتیک و فلاش و لنز کارل زایس می باشد و قابلیت فیلم برداری با فرمت MPEG-4 به مقدار حافظه را داراست.



در بخش امکانات ارتباطی باید گفت که این مدل دارای bluetooth V2.0 with A2DP , EDGE , GPRS , wlan , 3G , HSCSD است و نیز دارای مرورگر های wap / xhtml / html می باشد . از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن رادیو موج FM و AGPS و سیستم دریافت امواج موج های ماهواره اشاره داشت. ناگفته نماند این مدل تنها در رنگ مشکی عرضه می شود . N96 در حدود 3 ساعت و 40 دقیقه مکالمه ی پیوسته را پشتیبانی می کند و نیز گوشی می تواند به مدت 220 ساعت در حالت انتظار باقی بماند