مرکز عشق

مرکزعشق

مرکز عشق

مرکزعشق

اس ام اس عید سعید فطر

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت صدشکر که این آمد و صد حیف که آن رفت پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه ی دوستان و روزه داران محترم تبریک عرض می نمایم. مجموعه اس ام اس به مناسبت عید  سعید  فطرمنتشر شده را به دوستان عزیزم تقدیم می کنم.

اس ام اس عید فطر

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود ………. صد حیف از این بساط که برچیده می شود

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت ………. خوشبخت آن کسی ست که بخشیده می شود

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

رمضان آمد و روان بگذشت ………. بود ماهی به یک زمان بگذشت

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

شب قدری به عارفان بنمود ………. این معانی از آن بیان بگذشت

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ؛ یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو …. آیا چیزی قابل درو در این رمضان کاشته ایم؟

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

من کنون روز جاوید گرفتم ز جهان ؛ گر شما در هوس عید بقایید همه .

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد ؛ هلال ماه به دور قدح اشارت کرد .

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

ثواب روزه و حج قبول ، آن کسی برد ؛ که خاک میکده عشق را زیارت کرد .

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

شهر صیام رفت و توبه نمودم ولی چه باک ؛ با رؤیت هلال روی تو افطار می کنم.

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

کسان که در رمضان چنگ می شکستند ؛ نسیم گل بشنیدند و توبه بشکستند .

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت ؛ صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت …

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

چه زود رفت این رمضان عمر ما …… پس ، بر لب جوی نشین و گذر عمر بین .

——————– اس ام اس تبریک پیامک تبریک عید فطر ——————–

تا ز رویت گرفته ام روزه ، جز به یادت نکرده ام افطار

——————– اس ام اس تبریک پیامک تبریک عید فطر ——————–

می تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟
…تونستی؟…
به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن آخه ماه من میخوان ببینن فردا عیده یا نه

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

با خوردن اگر حال تو جا می آید
خوش باش که ایام صفا می آید
آماده به حمله باش در این شب عید
وقتی که صدای ربنا می آید

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

با فرا رسیدن عید سعید فطر امشب همه ی اصفهانی ها در اقدامی عجیب بیرون از خانه خوابیدند تا فطریه ی خود را نپردازند!!!!!

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم.

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد!

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

عید سعید فطر بر شما مبارک باد

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم…
چه برسه به این دفعه که مهمونی خدا داره تموم میشه…

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن!!

——————– اس ام اس عید فطر ——————–

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

راهنمای خرید لپ تاپ

دنیای رو به جلوی امروزه ما را وادار نموده است که همواره و در همه جا به اطلاعات و منابع مهم مورد نیازمان ، دسترسی داشته باشیم و بالطبع، مظهر این دسترسی به منابع اطلاعاتی که همانا کامپیوتر ها باشند نیز میبایست همواره در دسترس باشد از اینجاست که یکی از مظاهر تکنولوژی مدرن ، یعنی لپ تاپ ها ظهور میکنند. شاید بعنوان یک بیننده در هنگام مواجهه با خرید این دستگاه ، تنها فاکتور مهم در حهت خرید آن را قیمت دستگاه بدانید ولی در مقام خریدار اوضاع کاملا تفاوت میکند. در این مقاله سعی دارم با معرفی ویژگی های یک محصول برتر به معرفی بهترین های حال حاضر ایران در رده های مختلف کاربردی و قیمتی بپردازم.

ادامه مطلب ...

سرعت اینترنت در کره 500برابر ایران است


طبق استانداردهای بین المللی حداقل سرعت اینترنت ADSL، ٥١٢ کیلو بیت در ثانیه است، درحالی که در ایران این سرعت به کمتر از ١٠٠ کیلو بیت در ثانیه می رسد!
پارسینه: کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با اذعان بر این موضوع می گویند: طبق استانداردهای بین المللی حداقل سرعت اینترنت ADSL، ٥١٢ کیلو بیت در ثانیه است، درحالی که در ایران این سرعت به کمتر از ١٠٠ کیلو بیت در ثانیه می رسد!

براساس برنامه چهارم توسعه تا پایان سال ٨٨ (پایان این برنامه) تعداد پورت های فعال ADSL باید به ٥/١ میلیون پورت برسد؛ درحالی که هم اکنون به جای ٩٠٠ هزار پورت فعال، کمتر از ١٠٠هزار پورت فعال ADSL وجود دارد. به عبارت دیگر نفوذ ADSL در ایران یک نهم میزان پیش بینی شده در برنامه چهارم توسعه است. متخصصان این حوزه معتقدند: شرکت مخابرات با فراهم نکردن تسهیلات لازم و محدود کردن سرعت اینترنت ADSL باعث ورشکستگی شرکت های PAP شده و اکنون نیز برخلاف اصل ٤٤ قانون اساسی در مورد لزوم توجه به امر خصوصی سازی، خود برای راه اندازی پورت های ADSL وارد عمل شده است.

دکتر علی اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت و پژوهشگرIT، می گوید: اینترنت پرسرعت در جهان استانداردهای خاصی دارد. در بسیاری از کشورهای دنیا سرعت ٥/١ مگابیت بر ثانیه را سرعت معمول برای اینترنت پرسرعت می دانند، این در حالی است که در برخی کشورها از جمله ایران ADSL(اینترنت پرسرعت) به عنوان یک وسیله ارتباط پرسرعت تلقی می شود که حداکثر سرعت آن فقط ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه برای مردم است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که در حال حاضر در ایران اینترنت پرسرعت هنوز حتی برای کاربران به صورت ملموس و به معنای واقعی عرضه نشده

اسکن کردن PC

خیلی اوقات پیش می آید که کامپیوتر شما دچار ویروسی می شود که امکان اسکن و تشخیص آن توسط آنتی ویروس وجود ندارد و یا آنکه ویروس با تشخیص نصب بودن آنتی ویروس بروی سیستمتان عملکرد آن را دچار اختلال می کند و مانع از این می شود که شما بتوانید از آنتی ویروس خود برای اسکن کامپیوتر استفاده کنید. در این شرایط چه باید کرد؟ آیا راهی وجود دارد که بتوان در این شرایط کامپیوتر را خودمان اسکن کنیم و مشکل به وجود آمده در آنتی ویروس را برطرف کرد؟ پاسخ تمامی این سوالات مثبت است! در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی ابتکاری و در عین حال کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن میتوانید کامپیوتر خود را شخصأ اسکن کنید و ویروس موجود را پاک کنید ، بدون بهره گیری از هیچ نوع آنتی ویروسی!

اولین قدم برای اسکن کردن کامپیوترتان نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر می باشد.

برای انجام این کار : ابتدا با مراجعه به My Computer بروی منوی Tools کایک کنید و از منوی حاصل بروی عبارت Folder Options کلیک کنید. سپس بروی برگه View کلیک کنید و در این برگه تیک کنار عبارت های Show Hidden Files and Folders را فعال کنید و تیک کنار عبارت Hide Extensions For Known File Types را بردارید و بروی عبارت OK کلیک نمایید.
اینک از طریق مسیر C:/Windows/system32 به پوشه System32 مراجعه کنید. پس از ورود به پوشه system32 بروی منوی View کلیک کنید و از منوی حاصل عبارت Details را انتخاب کنید.
حال در پوشه system32 بروی جدا کننده Date Modified کلیک کنید و آنرا به سمت راست بکشید به طوری که تاریخ تمامی فایل ها یه طور کامل نمایش داده شود.
فایل های نمایش داده شده در پوشه system32 فایل های سیستمی مربوط به ویندوز می باشد که اکثرا با پسوند dll می

روشن شدن خودکار کامپیوتر در ساعتی معین
کامپیوتر را روشن کنید و دو سه باردکمهDeletروی کیبورد را فشار دهید. وارد محیط setup شوید. بعد بدنبال گزینه Power Management Setup بگردید.
حالا گزینه PWron/Resume by alarm را پیدا کنید. گزینه فوق را از حالت غیر فعال به فعال تغییر دهید. حالا گزینه date alarm در زیر فعال شده و می توانید تاریخ خود را ثبت کنید.
زمان را می توانید با گزینه Time alarm ثبت نمایید. با فشردن کلید F10 و ذخیره اطلاعات و تغییرات کامپیوتر خود را خاموش کنید و فقط سیم برق کامپیوتربه پریز باشد حال در تاریخ و تایم مورد نظر شما کامپیوتر بصورت اتوماتیک روشن میشود = افزودن متن دلخواه در کنار ساعت ویندوز : با این کار متن کنار ساعت ویندوز خود را تغییر خواهید داد: فرمان Regedit را در قسمت RUN ویندوز وارد کنید.
به کلید زیر بروید. HKEY_CURRENT_USER\Control Panel\Internation ۳- داده ای رشته ای ( نوع String ) با نام S1159 ایجاد کرده ( در صورتی که از قبل ایجاد نشده باشد) و متن دلخواه خود را در آن وارد کنید. داده رشته ای دیگر با نام S2359 ایجاد کرده و متن دلخواه دیگری را در آن وارد کنید. توجه کنید که در ویندوز XP اگر فارسی را فعال کرده باشید می توانید عبارات را فارسی تایپ کنید. باشد و این بخش معمولا مورد هدف ویروس ها و Spyware قرار می گیرد و خود را در بین این فایل ها مخفی می کنند.

اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثر این فایلهای قرار گرفته در این بخش دارای یک زمان مشخص می باشد و این زمانها (مثلا 8/10/2004) معرف این می باشد که مایکروسافت در این تاریج برنامه مربوط به فایل مورد نظر را به پایان رسانیده است (ترفندستان) و در واقع این زمان ها هیچ ربطی به زمان نصب ویندوز ندارد. حال اگر ویروس و یا spyware به این بخش حمله کند زمان آن با زمان فایل های سیستمی موجود در پوشه system32 مطابق ندارد و زمانی جدید تر از زمان مربوط به فایلهای سیستمی ویندوز خواهد بود و به راحتی از طریق مشاهده زمان های قرار گرفته در Date Modified قابل تشخیص می باشد. البته نکته بسیار مهم که باید توجه شود این است که نصب یک سخت افزار جدید و یا یک نرم افزار خاص می تواند فایلی را در این بخش کپی کند که زمان آن با زمان فایل های سیستم مطابق ندارد.

پس برای اینکه فایلی را در این بخش به اشتباه پاک نکنید روشی را مطرح میکنیم که این اشتباه رخ ندهد:
اگر میان فایل های واقع در پوشه system32 به فایلی برخورد کردیدکه تاریخ آن با تاریخ فایل های سیستمی ویندوز مطابقت نداردبروی این فایل کلیک راست کنید و گزینه Properties را انتخاب نمایید. سپس در پنجره Properties بروی برگه Version کلیک کنید و در این برگه نام کمپانی و ورژن فایل مورد نظر را مطالعه کنید.
اگر اطلاعات این فایل شامل نام کمپانی و خیلی اطلاعات دیگر برایتان آشنا نبود نام فایل مورد نظر را در موتور جستجو گر گوگل تایپ کنید و اگر در نتایج جستجو به این اشاره شده بود که این فایل ویروس است حتما آن را پاک کنید ولی اگر در نتایج جستجو به آلوده بودن این فایل اشاره نشده بود این فایل به واسطه یک سخت افزار و یا نرم افزاری به وجود آمده است.

9 ترفند برای چاپ سریع چاپ

چاپگرها، مخصوصا آن دسته جوهرافشان های اقتصادی تر که قیمت آنها از 2 بار تعویض کارتریج کمتر است، می توانند دشمنان سرسختی باشند. در اینجا برخی ترفندها برای کم کردن دردسرهای موجود در تجربه چاپتان، وجود دارد.

یک هنرمند فرصت شناس باشید:
اگر شما مرتبا سمت کاغذ (عمودی یا افقی)، اندازه کاغذ و یا کیفیت چاپ را تغییر می دهید، یک کپی مجزا از درایور چاپگر خود را برای هر دسته از تنظیمات قرار دهید. در حین چاپ، درایوری را که به تنظیماتش احتیاج دارید، از منوی پایین رو (drop-down)، زیر گزینه Printer، در پنجره چاپ بردارید.

تنظیمات زیر را در ویندوز خود انجام دهید:
در Windows XP، گزینه Start-Control Panel-Printers and Faxes را کلیک کرده، سپس روی Add Printer دوبار کلیم نمائید. در ویندوز ME، 98، 2000، گزینه Start-Settings-Printer را کلیک کرده، سپس روی Add Printer دوبار کلیک کنید. ویزارد را قدم به قدم جلو روید و هنگامی که پیام داد، چاپگر و تنظیمات خود را انتخاب نمائید. زمانی که از شما خواست تا یک نام وارد کنید، به درایور، یک عنوان که بیانگر تنظیمات آن است بدهید، مانند Deskjet-Draft Deskjet-Portrail، desk jet-legal.

سوئیچ درست را بزنید:
چاپگر جوهرافشانتان را، با سوئیچ برق خودش خاموش نمائید، نه با سوئیچ محافظ برق و یا برخی وسایل دیگر. بسیاری از جوهرافشان ها فقط زمانی که سوئیچ برق از روی دستگاه زده می شود، به طور خودکار هد چاپگر را تمیز می کنند.

آخرین و بهترین را بدست آورید:

آخرین درایورها را برای چاپگرتان از سایت وب شرکت سازنده اش، دریافت کرده و نصب نمائید. این عمل به بهتر شدن کارائی دستگاه، فعال ساختن قابلیت های جدید و برطرف کردن عیب های موجود، کمک خواهد کرد.

تمیز نگه دارید:

گرد و خاک و تکه های ریز کاغذ ممکن است برای تمام انواع چاپگرها ایجاد مشکل نماید. یک کپسول دستی هوای فشرده داشته باشید، در فروشگاه، کامپیوتر محلیتان کمتر از 10 دلار می باشد. اگر چاپگرتان در یک محیط کثیف و گرد و خاکی قرار دارد، روی آن را زمانی که از آن استفاده نمی کنید با یک پوشش پلاستیک بپوشانید. برای تمیز نگهداشتن هد چاپگرتان، برنامه هد پاک کن که همراه دستگاه می باشد را اجرا کنید. اگر عمل نمی کند، هد چاپگر را در آب گرم خیس کرده و سپس به آرامی با یک پارچه خشک و نرم آن را پاک کنید. در غیر این صورت به عنوان آخرین روش، با یک پارچه کتانی که با الکل حلال مرطوب می باشد به آرامی آن را پاک کنید، ولی مواظب باشید که این مایع بر روی قسمت های دیگر چاپگر نریزد.

کاغذ مناسب استفاده کنید:

بیشتر جوهرافشان ها بر روی کاغذ کپی 20 پوندی استاندارد، خوب چاپ می کنند، ولی این چاپگرها وقتی با کاغذ سنگین تر بار گذاری می شود، ممکن است گیر کند. برخی از انواع کاغذها میزان زیادی جوهر جذب می کنند، که این امر موجب تار شدن و یا بسیار روشن شدن عکس ها می شود. مارک ها و وزن های مختلفی از کاغذ را استفاده نمایید. مخصوصا آن دسته که سازنده چاپگرتان توصیه می نماید، تا زمانی که بهترین مورد را برای دستگاهتان بیابید. از گیر کردن کاغذ جلوگیری نمائید: قبل از قراردادن کاغذ در سینی چاپگر، لبه ها را با قراردادن بر روی یک سطح صاف برابر کنید. کاغذ را از انواع و وزن های مختلف با هم ترکیب نکنید. در آب و هوای مرطوب، کاغذ را در یک ظرف در بسته دور از هوا نگه دارید تا از جذب رطوبت که موجب گیر کردن کاغذ می شود، محافظت گردد.

یک ارتباط سریعتر ایجاد کنید:

اگر چاپگرتان به پورت پارالل کامپیوترتان وصل است، یک کابل چاپگر سازگار با IEEE1248 استفاده کنید (اگر ارزانترین کابل موجود را خریده اید، ممکن است مطابق 1248 نباشد). در مرحله بعد، ECP، EPP را در برنامه Setup کامپیوترتان، فعال کنید. این ویژگی ها اغلب به صورت پیش فرض غیرفعال می باشند. هر یک از این تکنولوژی ها می تواند خروجی داده پورت پارالل را افزایش دهد. برای وارد شدن به برنامه Setup، وقتی که کامپیوترتان شروع به کار می کند و قابل از بالا آمدن ویندوز، دکمه ای را که برای وارد شدن معرفی می کند، بزنید. بدنبال یک گزینه با نام ECP، یا EPP بگردید.

استفاده کنید وگرنه از دست می دهید:

اگر شما غالبا از چاپگرتان استفاده نمی کنید، هفته ای یکبار یک صفحه تست چاپ کنید و اگر چاپگر رنگی دارید ولی اغلب به صورت سیاه و سفید چاپ می گیرید، هفته ای یکبار یک تصویر رنگی چاپ کنید. اگر شما بین هدهای چاپگر برای جوهر سیاه و رنگی تعویض انجام می دهید، کار تریجی را که استفاده نمی کنید، در داخل جعبه خودش و یا در یک کیسه بسته بندی شده، نگهداری کنید.

استفاده از اینترنت به صورت Offline

گر شما در هزینه های خود جهت اتصال به اینترنت می خواهید کمی صرفه جویی کنید این قسمت را بخوانید.
در این قسمت ما قصد داریم به معرفی فعالیتهایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید بپردازیم ولی Offline چیست و چه تفاوتی با Online دارد؟
ما در اینترنت با دو اصطلاح Online و Offline رو به رو هستیم، هنگامی که شما به اینترنت متصل هستید اصطلاحاً به شما می گویند Online و هنگامی که به اینترنت متصل نمی باشید به شما می گویند Offline هستید.ولی چگونه می توان در حالت Offline بدون اینکه به اینترنت متصل بود از آن استفاده کرد؟ برای رسیدن به جواب این سؤال با ما همراه شوید.
نکته: یکی از پیش پا افتاده ترین کارهایی که شما می توانید در حالت Offline انجام دهید تایپ و ویرایش نامه هایی است که می خواهید Email نمایید.
بررسی صفحات وب :
یکی از روشهایی که شما برای بررسی صفحات وب در حالت Offline می توانید انجام دهید ذخیره سازی آنها در حالت Online و مطالعه در حالت Offline است. ولی آیا باید هر بار که به اینترنت متصل می شویم صفحات مربوطه را، برای دسترسی به اطلاعات به روز، مجدداً ذخیره نماییم؟ برای به روز کردن صفحات لازم نیست که شما هر بار آنها را ذخیره کنید، مرورگر Internet Explorer امکانات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا در هر بار اتصال به اینترنت، عمل به روزسازی به صورت اتوماتیک انجام پذیرد.برای این کار ابتدا سایت مورد نظرتان را فعال نموده و از منوی Favorite گزینه Add to Favorites را برای باز شدن کادر محاوره ای Add Favorite انتخاب کنید.گزینه Make Available Offline را در پنجره باز شده انتخاب کرده و کلید OK را انتخاب نمایید.بعد از چند لحظه عمل download صفحه وب مورد نظر برای استفاده در حالت Offline به پایان می رسد. حالا شما می توانید اینترنت را قطع کرده و به بررسی صفحه وب بدون هیچ استرسی بپردازید. برای این منظور در حالت Offline مرورگر خود را باز کرده و در کادر محاوره ای Conect گزینه WorkOffline و یا کلید Cancel را انتخاب نمایید.

ادامه مطلب ...